Friday, August 19, 2011

edisi hati kering

hati kering.
ape tu hati kering?
hati ayam yg dijemur seperti proses membuat ikan kering?
oh, tidak.
hati kering.
a'ah.
hati aku kering, tp sangat sentap.
sentap di kala tidak diingati oleh kawan2 sendiri.
proses sentap mnyentap dirasakan sangat kecil hati.
maybe laa kan aku cpt touching but well, everyone has to face it.
simpan dalam hati.
simpan
simpan
perap perap.
peram smpai jadik pekasam.
tahan ke korang?
at least kne luahkan jugak kan?
tak sume korang bley luahkan.
theres a boundary.
and tak sume org bley dgr.
takkan nk cerita kt makcik kedai kuih.
takkan nk cerita kt cleaner.
at least kte mesti ade someone nk cerita tu pun kalau die nk dgr la kan.
what the hell aku mengarut ni?
nevermind.
just rase touching yg teramat sgt ni buatkan aku nk menulis.
terpulang la kalau you all nk bce ke taknak.
sometimes rase jgk nk dduk kt ceruk2 dinding.
nanges sambil ingt sweet moment kitorg.
dpt lagi ke nk rse moment tu?
dapat tak?











being alone is much much better than being lonely



which one is you?
ask yourself.





and yes, i can fix my heart.





thanks for reading guys.^^

hati yang telah kau sakiti ececeh,
adibahz

2 comments:

  1. tgk!...see!!..ape lagi yg same dgn tengok..
    sudah la tu.jgn dok sentap lebih2.nak raye da ni kan.jgn buat aku sedih jugak oke..just take it easy..love ya!

    ReplyDelete
  2. deii, npe plak kau yg nk sedih?love you too~

    ReplyDelete