Sunday, October 16, 2011

up to infinity

assalamualaikum :)

hye readers mahupun follower.
di sini sy mahu memberitahu sy hargai kalian. :)
ok tu je.


harini kira heaven la sebab kls start lmbt.
and bertambah heaven bile aku nk update blog.sbb aku sendiri dh bosan tgk blog aku asyik kua entry yg same je setiap kali bukak. pemalasnye aku haaii~
tak kesah la,bukan bersawang pun walaupun ade org kate tak update blog, blog bersawang.
tu sume TIPU~ mne ade blog bley bersawang.
but, whatever.
tak tahu ape point aku tulis ni.
tibe2 rse mcm i'm eighteen so behave and act like 18.
alaa, kira mcm memuhasabah diri la kan.
tua dah aku ha.

ceh, baru 18 beb.

talk about umur, semakin dewase kite, semakin kite lebih menghargai sesuatu bende tu dengan lebih mendalam lg.
haha, bru aku ingat, mse kecik dulu aku pnh gunting rambut barbie kakak aku.
mrh berapi die mse tu, hahaha.
dgn slumbernye aku jwb "nnt tumbuh la balik rambut die"
bodoh kan aku?
hahaha.
eh tak. tak baik ckp diri sendiri bodoh.


ala.. biase la tu budak kecil yg naive lg chumil. ahakkss.
talk about appreciation, at this kind of age, we already know what is totally the best and what is bad for us.
for me, as we get older, we think more deeper.
this is fact.
skrg ni pegang duit sendiri pandai2 la hidup.kau nk boros awl bulan, akhir bulan makan pasir.
bkn ckp psl org but ckp pasal diri sendiri jugak.
lumrah manusia, mudah alpa.
but aku takkan lupe moment2 yang mmg aku takkan lupe lah.
mmg susah nk explain dgn mulut since this is only you can feel it. only you.
yg indah, yg klakar gile. semua ade.
i bet semua ade lah.
tak syiok la kalau life takde perencah.
mcm mkn maggi takde perencah. tak enak bukan?

dalam menjalani kehidupan seharian, ingatlah bahawa memori semalam mematangkan kita.
mmg ade part yg kite taknak ingat lgsg seperti jatuh terpeleot di khalayak ramai.
malu nk mati.
takpe, at least kite dah bahagiakan org yg gelakkan kite tu. chillez beb. hahaha.









so entry ni just nk mengingatkan aku pada memori2 lame










oh ya, mmg la memori lame kan tp die bukan pakwe sy.







.
pehh, jiwang giloss.


:)

pretty much, i love you all :)

thanks for being and taking part in my memories.


>
<
>
<
>
<
>
<
>
<




just please don't erase your footsteps. 









No comments:

Post a Comment