Wednesday, March 30, 2011

cerita hantu-seram ngok ngek

haii..jage kt blakang tu.heheh


okay, first of all nk bgtau td aku bru abes tgk cte khurafat.okay, malu sbb aku rse ketinggalan zaman.adibah, sila sorok mke bawah tanah mcm ostrich buat.okay, adibah awak merepek kerepek.aku bley la dikategorikan di bawah penggemar cerita2 angker ni.(eleh..pastu takut nk g tandas sbb kpale otak byk fikir mcm2)ape yg dibayangkan?orang intai kt tingkap time basuh pinggan memlm.ade tangan dlm lubang jamban ketika membuang.hantu di setiap sudut.


wee~seramm

hantu selimut(ju-on)and mse aku tgk cte khurafat ni and byk la lg cte hantu malaysia yg len, mmg berat la bahu aku sblh kiri ni kan.sbb byk la kutuk.segantang.mmg sgt menyampah sbb gelap.aku tau la kononnye nk menambah ke-horror-an.tp aku sgt benci.bkn sbb tkot gelap tp menyampah.asal cte hantu je kne gelap, asal cte hantu je kne gelap.cm mnde je.ishh..i tak suke you.pastu kan, kalau korg takot nk tgk cte hantu, aku nk bg la petunia i mean petua sket.antaranye berikut:
  1. sila pakai stoking
  2. ayat yasin kt sebelah
  3. kalau ade pet, suro pet temankan.(pastikan bukan jadian)hehe
  4. garam or lada hitam
  5. gula sbb nk buat air milo time tgk movie
  6. bantal(in case kalau hantu kua mngejut)
  7. ear phone and smbung kt hp then onkan lgu kuat2
  8. lastly, tayah gatal la nk tgk kalo tkot sgt.ajak mak temankan pun bgus gak.

ahaha...dengar tu?mak tak bg tgk jgn tgk la.bhye jugak.and jgn ckp besar ye adik2 yg masih lg belum 18 tuh.(hmm..farah,pali,emi,paem,err..byk la lgi)lagi satu, korg takleh tgk lg mnde2 18++ neh..haha..and yeah, i present you akak err abg err akak mulut terbukak!

+
++
+++
++++
+++++

awas, anda diperhatikan.mwahaha..

p.s:petua tu ade yg takleh pkai.jgn percaya 100%.mekasey yaa.anda baca belog ini, anda best!yabedabedoo~

4 comments:

  1. ak mmg xkn tgok cter antu m'sia mgarot ni coz takot...duh! u know me

    ReplyDelete
  2. kau mmg!duh..nk ajak kau tgk cte hantu misti tak besh!huh!nyampah!aku cari geng len la..ahaha.kau bce tak entry ni?

    ReplyDelete