Thursday, March 17, 2011

sap sap sui ~


berkhidmat untuk negara, MALAYSIA!
i seem to be loved with that phrase. on
and on. never ever gonna over it.okay, first2 ape pndangan korg kt plkn?random jela kan.hitam, kawad,busuk,penat,tak best.cmtu kan?ala..jgn tipu la,dlu ak
u pun fikir cmtu.ha,sebijik la cm korg fikir.seriously,that was deeply salah.pergi n u'll know and feel the heaven about life.experience.yes,for me, sape yg byk byk byk experience tu hebat!hebat mcmana?as if, life diorg dh hampir perfect even tade org perfect pun.okay, back to the story la kan.firstly dpt tau yg i got plkn.cop,tade prasaaaaaan sgt pun.eh, ade la sket.cam tak dpt trime knyataan la.sort of.ala..i bet sume org cmtu kan mule2..tak kesah la kan.pastu dpt tau kem tu,mmg sgt2 bryntung sbb dpt same ngn si kembar.wee~mse tu cm happy nk wat pom2 je.kem etnob
otani gua musang.ape tu?botani2?tanaman?gua?ade musang?
pinggiran?begitukah?

sape yg pergi die tau la cemane.
pastu kan,first2 lapor diri ni,bgn lmbt lak.pastu kne mrh ngn mak.eleh,mrh2 sbnrnye hati sedeh sbb ank nk tgglkan?betul tak mak?(in case kalau mak bce)pastu g la disambut rakan2 yg sgt disayangi.aku sayaaaaannnggg korang baii.then aku wat drama kt situ. dh la hujan,mmg drama mlayu la.tak sangke aku nanges.chiss!


mke ceria bingai

yaww,itu dia bas yg paling perfect pernah aku jumpe

with encik faris ikhwan

mke blagak cool.nyampah!

ignore org blakang tu ye.yeay!mak dh tanam perasaan rindu di kala ini.

yeah, actress of the day. sedeyy. sob sob.


nk tau lg tak?wait for the next entry!tata^^





No comments:

Post a Comment