Monday, March 21, 2011

random

td, dgr hikayat cinta rakanku.nama, maaf identiti terpaksa dirahsiakan.
okay, first of all, as u all know love is just everywhere.
even org sebelah rumah pun kita akan ade rase cinta in our heart.
trust me.but not me.
mungkin rse cinta pada kereta beliau, atau pokok pakak di rumahnya (ske ati aku je tmbh pakak)
or so-what-ever la kan.
and aku tulis ni bukan sbb aku jatuh cinta.
okay, die start poyo dh.
as i said, cinta itu random and everywhere.
MAHA PENCIPTA manganugerahkan this feeling kpd seluruh ciptaanNya.
jadi, hargailah sementara kita mampu menghirup udara yg semakin tercemar namun tidak memerlukan
sebarang bayaran untuk bernafas masuk ke paru-paru.
and mase kita jatuh cinta, kita akan
rase love is in the air je.weee~~yeke?haha..
(cop, aku pernah ke jatuh cinta eh?tak sure..teheee)
ini bukan valentine's day or hari berkasih sayang pe jadahnye,
aku just sajee je tulis sbb aku rse happy utk kawan aku yg sorg tu.
semoge berbahagia ye ngn si dia wahai miss__.^^
saayyannngg kauu. <3
*awkward.shufff


p.s: i love you. cte tu best.





No comments:

Post a Comment